Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Šumperk / Asistent/ka kanceláře/administrativní pracovník

Asistent/ka kanceláře/administrativní pracovník

Zaměstnavatel: S.O.S. akciová společnost, Olomouc
Místo výkonu práce: Šumperk
Platové ohodnocení: 13 500 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně: 30
Pracovní poměr: 1.2.2019 – 31.1.2020
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.; Přijmeme asistenta/ku na organizační zajištění chodu kanceláře. Vyřizování příchozí a odchozí poštovní korespondence, emailů a telefonátů. Požadujeme trestní bezúhonnost, znalost práce na PC (MS Office), samostatnost, spolehlivost, komunikativnost.
Pracovní doba od 7:30 do 14:00 hod.
Kontakt: e-mailem.

Kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Veronika Bartoňková
E-mail: prace@bartonapartner.cz

Referenční číslo ÚP: 15569860717
Poslední aktualizace: 12.1.2019

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 24.1.2019.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů