Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Šumperk / Investiční referent/ka oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic

Investiční referent/ka oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic

Zaměstnavatel: Olomoucký kraj
Místo výkonu práce: Šumperk
Platové ohodnocení: 21 480 – 32 290 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.4.2019 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Zpracovávání investičních záměrů a zadávacích podmínek pro výběr zpracovatele projektové dokumentace, zajišťování projektové přípravy akcí, zpracovávání návrhů na řešení majetkoprávních a vlastnických vztahů s majiteli dotčených nemovitostí, koordinace přípravy a realizace investic, zpracovávání zadávacích podmínek pro výběr zhotovitele stavby, koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, dozorování průběhu realizace staveb, přebírání prací, organizace přejímacího řízení staveb, zajišťování kolaudace staveb, účetní aktivace staveb, zpracovávání závěrečného vyhodnocení staveb, archivace staveb, zajišťování reklamačních řízení.
Požadujeme:
VŠ obor stavební výhodou.
Znalosti oboru:
Technická erudice, stavební rozpočtování a ekonomika staveb, stavební zákon a zákony související, zákon o pozemních komunikacích, správní řád, zákon o krajích.
Praxe ve veřejné správě výhodou a v oboru v posledních 5-ti letech výhodou.
Další požadované dovednosti:
Uživatelská znalost PC (MS Office 2010), samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet. ŘP sk. "B".
Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.olkraj.cz - volná pracovní místa na KÚOK - přihláška do výběrového řízení - formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808,
e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály uchazečů skartovány.
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na pozici investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na Odboru investic Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Odbor kancelář ředitele
Oddělení personální
Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 22. 3. 2019 do 12:00 hodin.

Kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Petr Dlabal
Telefon: +420 585 508 510
E-mail: p.dlabal@olkraj.cz

Referenční číslo ÚP: 15882190726
Poslední aktualizace: 8.3.2019

Podobné nabídky

AGIDA s. r. o. – Rapotín
6.3.2019 · 22 000 – 35 000 Kč
AGIDA s. r. o. – Rapotín
6.3.2019 · 22 000 – 35 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 24.3.2019.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů