Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Šumperk / Referent/ka odboru finančního a plánovacího

Referent/ka odboru finančního a plánovacího

Město Šumperk nabízí volné pracovní místo na pozici Referent/ka odboru finančního a plánovacího. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 19 730 do 28 920 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Město Šumperk, okres Šumperk. Pozice je vhodná i pro absolventy, osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.1.2023. Další informace Vám poskytne Ing. Jaroslava Macková, , tel.: 583388613, e-mail: jaroslava.mackova@sumperk.cz.

Zaměstnavatel: Město Šumperk
Místo výkonu práce: Šumperk
Platové ohodnocení: 19 730 – 28 920 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.1.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR), věk min.
18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou

Požadavky pro podání přihlášky:
- znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, v platném znění
- znalost zákon č. 26/2000 Sb., o veřejných dražbách, v platném znění
- znalost zákona č. 119/2001 Sb., kterým se stanoví pravidla pro případy souběžně
probíhajících výkonů rozhodnutí, v platném znění
- schopnost asertivního jednání
- fyzická i psychická odolnost – schopnost zvládat zátěžové situace spojené s výkonem
činnosti
- praxe v oblasti jednání s klienty
- samostatnost, odpovědnost a pečlivost
- občanská a morální bezúhonnost
- dobrý zdravotní stav

Náležitosti přihlášky: (www.sumperk.cz)
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
- informační povinnost v souladu s ustanoveními čl. 13 a 14 Nařízení EU č. 2016/679,
obecné nařízení o ochraně osobních údajů ( dále jen „GDPR“)

K přihlášce doložte:
- životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních dokládající pětiletou praxi v oboru a
odborných znalostech
- výpis z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání

Hlavní zaměření činnosti:
- agenda daňového exekutora při správě pohledávek MěÚ Šumperk, včetně výkonu činnosti
v místě bydliště dlužníků
Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk. Vhodné i pro OZP.
Jedná se o pracovní poměry na dobu neurčitou, 9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017
Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nař.
vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, v platném znění . Nástup od 1.1.2023 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1, Šumperk, k rukám tajemnicí Ing. Heleny Miterkové nejpozději do 10.10.2022. Informace k pozici podá Bc. Pavla Snášelová, vedoucí oddělení daní a vymáhání pohledávek, nám. Míru 1, Šumperk tel. 583 388 407.

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Jaroslava Macková
Telefon: 583388613
E-mail: jaroslava.mackova@sumperk.cz

Referenční číslo ÚP: 25891380748
Poslední aktualizace: 10.8.2022

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 25.9.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů